Dnes je vytvoření nového e-shopu velmi snadné. Můžeme zvolit cestu tzv. krabicového řešení, kde máte šablonu se základními funkcemi, kterou naplníme produkty. Pro náročnější, kteří chtějí e-shop individuální, je však lepší sáhnout po jiných variantách tvoření e-shopu na míru.
Ještě větší výzva je pak optimalizace marketingu tak, aby byl e-shop ziskový. Najdeme spolu ty nejefektivnější cesty obchodu.
Základem je kvalitní emailing, což je nejziskovější zbraní e-shopů. Každý dnes ví, že je lepší vracející se zákazník než nový zákazník.
Marketing nemá v e-shopech žádné limity. Můžete si vybrat ze široké škály nástrojů, jak lze objednávky získávat.
Cílem je najít, zadat a vylepšovat cesty, které mají nejširší dopad na celkový zisk e-shopu. Je nežádoucí být tzv. všude. Abychom vytvořili žádoucí cíle, nám může pomoci důkladná analýza marketingových aktivit z minulosti, analýza trhu, cílové skupiny, produktů a konkurence. Následně můžeme tvořit strategii, která bude mít jasná data a vyhneme se tak marketingu pokus / omyl.
Tvorbou strategie a realizací však práce nekončí. Nejvyššího úspěchu pak dosáhneme stálou analýzou a zdokonalováním procesů tak, abychom dosáhli vytyčených cílů, které si stanovíme předem.
Přemýšlíte, kde a jak začít s e-shopem nebo marketingem? Zanechte mi kontakt a já se vám ozvu. Společně pak navrhneme řešení, které vás dostane k cíli.
Zjistěte, kolik vás bude stát.